Sunday, December 06, 2009

I think I wasted a bucketful of tears tonight.

It should not have even happened, shouldn't it? On my point of view, I'm being very understanding (at least I thought I was...) but I'm sorry if I was really ranting and complaining because I'm starting to feel sorry. The pressure was not only with you, it was with all of us.

Today was supposed to be a good day. We're so happy in the day, aren't we?

Honestly, I wondered what ruined all that happiness.

I'm tuning up the volume on the iPod as I write this. I think it was not because of the music that I'm listening (it's Wow by Elva Hsiao feat Show Luo, in case you're wondering.) I think I just plainly needed some noise in this room. As the motorbike zoomed passed now, I wished that noise was even louder, a bit loud enough so as to take all this nonsense away.

Working from Tuesday onwards, that's a small happy news. Once again I have to say sorry to Jin Xian. Please know that I'm gonna try my very best for you and am praying for you babe.

Something from Crowd Lu for sharing.

听见了吗

我只想看着你用任何距离
非常安静飘过一片云
你的关心变成灰色墙壁
我没能力抵挡攻击

让如何告诉你我的心情
我还想陪着你任何天气
我还粉望可以传达给你
唱给你听在秋天里~

那你
听见了吗我不安的心脏
听见了吗要送给你的花
我所有能量只能让这首歌与你分享
听见了吗你在想着谁吧
听见了吗我拥有的快乐悲伤
不用回答你
听见了吗

我只想看着你用任何距离
非常安静飘过一片云
你的关心变成灰色墙壁
我没能力抵挡攻击

那你
听见了吗我不安的心脏
听见了吗要送给你的花
我所有能量只能让这首歌与你分享
听见了吗你在想着谁吧
听见了吗我拥有的快乐悲伤
不用回答你
听见了吗

那你
听见了吗我不安的心脏
听见了吗要送给你的花
我所有能量只能让这首歌与你分享
听见了吗你在想着谁吧
听见了吗我拥有的快乐悲伤
不用回答给我一个微笑

No comments: